Zakres usług

Usługa Live Chat

Dlaczego jest potrzebny?

Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem poprzez stronę internetową. Możliwość czatowania daje aplikacja komunikatora, która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Dzięki tej usłudze poprawisz jakość obsługi klienta.

Umawianie spotkań

Jaki jest sens umawiania spotkań?

Ta usługa wspomaga dział handlowy i jest szczególnie przydatna przy sprzedaży skomplikowanych produktów lub usług. Nasi pracownicy dążą do wstępnej selekcji potencjalnych klientów oraz szykują dla niego wstępną ofertę sprzedażową (po to, aby efektywność działu handlowego była większa, a poprzez to generował on mniejsze koszty). Konsultant telefoniczny pozyskuje kluczowe informacje w trakcie rozmowy. Następnie wykorzystuje je przedstawiciel handlowy, po to, aby podczas kontaktu bezpośredniego przedstawić właściwą ofertę, najbardziej spersonalizowaną do klienta. Tylko taka współpraca poszczególnych działów maksymalnie zwiększa szanse na sukces sprzedażowy.

Co oferujemy?

W sprawie szczegółowego kosztorysu prosimy o kontakt. Może on być uzależniony od ilości umówionych spotkań, od spotkań zakończonych sukcesem sprzedażowym, godzin pracy konsultantów itp.

Badania rynkowe

Co to takiego?

W dzisiejszych wolnorynkowych, kapitalistycznych czasach, żadne przedsiębiorstwo nie może radzić sobie bez wiedzy o otoczeniu zewnętrznym. Pozwala ona dostosowywać ceny do popytu, czy np. unowocześnić produkty i usługi. Najlepszym narzędziem do poznania obszaru lub otoczenia, w którym funkcjonujemy i które zmienia się nieustannie  - są badania rynkowe.

Co oferujemy?

W sprawie szczegółowego kosztorysu prosimy o kontakt. Może on być uzależniony od ilości przeprowadzonych ankiet, godzin pracy konsultantów itp.

Telesprzedaż (Call trading)

Co to takiego?

Telesprzedaż to wszelkie formy kontaktu telefonicznego, które prowadzą do sprzedaży produktów lub usług danego przedsiębiorstwa. Sprzedaż telefoniczna jest szeroko stosowanym na świecie i od niedawna także w Polsce – najbardziej efektywnym kanałem dystrybucji. Rozwiązanie to polecamy przedsiębiorstwom chcącym pozyskać nowych klientów, czy firmom szukającym nowych kanałów zbytu produktów. BOWIEM TELESPRZEDAŻ TO NAJSKUTECZNIEJSZA FORMA REKLAMY.

Co oferujemy?

W sprawie szczegółowego cennika prosimy o kontakt. Może on być uzależniony od ilości sprzedaży, godzin pracy konsultantów itp.

Infolinia i help desk

Co to takiego?

Infolinia to numer telefoniczny, pod którym klient może uzyskać informacje na temat produktów lub usług firmy z nami współpracującej. Klient może też np. rozwiązać problem, zgłosić reklamacje itp. Nasi konsultanci są w stanie także obsłużyć specjalne infolinie typu help desk, czyli pomoc Państwa klientom lub pracownikom w rozwiązaniu konkretnego, często powtarzającego się problemu (głównie technicznego), a również innych spraw np. kadrowych, porządkowych itp.

Co oferujemy?

W sprawie szczegółowego kosztorysu, który będzie uzależniony od wielu różnych czynników – prosimy o kontakt.

 

Wszystkie prawa zastrzeżone @ 2014 - DK Marketing

Realizacja: Lakre.pl

X

Dołącz do nas!